Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων.

Δεχόμαστε επιστροφές, όταν ένα προϊόν είναι χαλασμένο, ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λανθασμένα. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός μιας εβδομάδας μετά την ημερομηνία παράδοσης.
 
Σε αυτές τις περιπτώσεις είτε θα αντικαταστήσουμε το προϊόν (χωρίς επιπλέον χρέωση) είτε θα επιστρέψουμε το κόστος του προϊόντος σε εσάς.
 
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν για έναν από τους παραπάνω λόγους, επικοινωνήστε μαζί μας.
 
Εάν η επιστροφή είναι αποτέλεσμα σφάλματος μας, τα ταχυδρομικά τέλη επιστροφής θα αφαιρεθούν από το κόστος της παραγγελίας σας ή θα επιστραφούν σε εσάς.
 
Επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν εάν έχετε λάβει ένα σπασμένο, ελαττωματικό, λανθασμένο προϊόν ή εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία πριν αποσταλεί. Εάν έχετε αγοράσει από το κατάστημά μας χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα, το ποσό της επιστροφής επιστρέφεται απευθείας στην πιστωτική σας κάρτα. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πληρωμής, το ποσό επιστροφής μπορεί να κρατηθεί ως πίστωση για μια μελλοντική σας παραγγελία ή στον τραπεζικό λογαριασμό σας.
 
Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω e-mail για την επιστροφή των χρημάτων σας, μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε το επιστρεφόμενο προϊόν ή την ακυρωμένη παραγγελία.